Home > E-mailek kezelése > Az E-mail fiók beállítása > Az e-mailek kezelésének alapjai

Az e-mailek kezelésének alapjai

Az e-mail fiókok létrehozása

1. Jelentkezzen be a WebAdmin felületre.

2. Válassza ki a kezeledő domain nevet és kattintson a kezelésre a "Szolgáltatások" menüpont alatt.

3. A bal oldali menüsorból válassza ki az "E-mail" menüpontot.

4. A jobb felső sarokban kattintson a zöld "Hozzáad" lehetőségre.

5. Adja meg a felhasználó nevet (e-mail fiók nevét) és kétszer a választott jelszót.

6. Kattintson a "Létrehozás" gombra.



Jelszó módosítása

Minden felhasználó módosíthatja jelszavát a WebAdmin felületen keresztül:

1. Az admin.webonic.hu oldalon jelentkezzen be az e-mail címével és a hozzá tartozó jelszóval.

2. A bal oldali menüsorban kattintson a "Jelszó módosítása" menüpontra.

3. Adja meg kétszer az új jelszót.
4. Kattintson a "Módosítás" gombra.



A szolgáltatás kezelője bármelyik felhasználó jelszavát módosíthatja (hasznos, ha a felhasználó elfelejtette jelszavát):

1. Jelentkezzen be a WebAdmin felületre.

2. Az E-mail menüponton belül válassza ki a kezelendő e-mail fiókot és kattintson a jelszó módosítása lehetőségre.

3. Adja meg kétszer az új jelszót.

4. A beállítást véglegesítse a "Change" gombra kattintva.



E-mail fiók törlése

1. Jelentkezzen be a WebAdmin felületre.

2. Kattintson az E-mail menüpontra.

3. Az e-mail cím melletti "X" kattintva törli az e-mail fiókot. FIGYELEM! A törléssel a levelek is törlődnek.

4. A törlést az "Igen" gombra kattintva erősíti meg.