Home > A weboldal promóciója > Tévhitek az online hirdetésről

Tévhitek az online hirdetésről

Az online hirdetés kockázatos


A nagy kockázatot a televízióban és rádióban hirdetett magas költségű reklámkampányokhoz szokták társítani. Az interneten való hirdetés nagyon rugalmas - lehetővé teszi, hogy különböző hirdetési módszerekkel kisérletezzen, javítsa, módosítsa hirdetését, nagyobb anyagi veszteségek nélkül. Emellett a hirdetésért csak akkor fizet, ha az sikeres (a látogató rákattint a hirdetésére).

Igazán nincs szükségem arra, hogy tömegeket szólítsak meg


Pont ez a lényeg. Az internetes hirdetés lehetővé teszi, hogy pontosan azt a célközönséget szólítsa meg, akik az Ön ajánlatát keresik. Lehetővé teszi a hirdetést régiók, érdekek, magatartás alapján a jövőbeli ügyfeleire célozni. A hirdetése így sokkal hatékonyabb.

Költséges


Az internetes hirdetés ára több tényezőtől függ: válalkozási terület vonzereje, a piac mérete, a kijelölt kulcsszavak iránti érdeklődés. A hirdetés ára érthetően magasabb a vonzó ágazatokban, mint például az utazás. Az online hirdetés azonban a hagyományos (televízió, rádió vagy nyomtatott) hirdetésnél lényegesen olcsóbb. Értelemszerűen, a hirdetés folyamatos módosításával és a célközönség hatékony behatárolásával a beruházás megtérülése (ROI) is növekszik. Pénzét így hatékonyabban vagy más célokra is felhasználhatja.